Mys-fredag

Igår hade jag och min käre fästman en riktig myskväll. Köpte godis på första gången på hur länge som helst, och satt och tittade på film. Vi for även till havsbadet en stund på kvällen och bara gick omkring och myste.

Ikväll blir det surströmming i Bodsjön med mormor, morfar, sandra och andreas och kanske nån mer, vem vet. Sen Lijda Live (eller vad heter det?) på Liden. Lär vara mycket 40plussare där, men det gör inget, blir säkert trevligt ändå. :P
Ska försöka göra mig iordning lite nu. Mitt hår är helvetet själv, fast jag klippte bort typ 25 cm bara för nån vecka sen. Paaain!


Kommentarer
Postat av: therese

Hehe, joo jag har som förstått det! Blir inte så mycket sömn på ett tag! ;P.



Och grattis till förlovningen! Du håller ju på att bli vuxen nu ;)

2008-08-23 @ 16:45:24
URL: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback