Varför är helger så korta?

Åh, helgen har gått så fort, jag sprängs. Var ju alltså surströmming i bodsjön igår, gooooottttttttttt! :) Sen for vi på Lidja Live, och det var trevligt.. men trött som fan var man. Älsklingen min är dock bakis för första gången sen vi blev tillsammans, yes :P
Blir nog Thaigarden idag, dyrt som fan men lönen kommer ju imorrn så whatever liksom.

Hahhaa, fan va sämst inlägg, men jag orkar inte tänka.

Sprängdes som fan av en grejj igår..... SOM FAN sprängdes jag. Jag sprängdes spränges SPRÄNGDES.. alltså jag sprängdes seriöst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh, 21 kilo, det är ju för fan som en jättegorilla eller nåt ;)

2008-08-30 @ 14:51:55
URL: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback