Årskrönika

Igår när jag satt i postbilen (känns som att jag jämt är där..?) så hörde jag ett program på radio där folk fick ringa in och säga vad som hade varit det bästa i deras liv under 2008. Tänkte köra samma sak här :)

  •  Jag och Älsklingen förlovade oss. Jag har sen dagen vi blev tillsammans vetat att vi ska gifta oss och få barn, men efter förlovningen blev det ännu verkligare.Finns ingen bättre känsla än att veta att vi ALLTID kommer att vara tillsammans. Åh, vad jag älskar min Thomas.
  • Vi flyttade ihop på riktigt! Först flyttade jag ju in till Thomas när han bodde på Durrnäs, men det kändes inte riktigt som att det var "våran" längenhet då. Men sen flyttade vi hit till Öjebyn och vi trivs skitbra här! Så nu har vi en lägenhet tillsammans.
Det är lite roligt att läsa igenom gamla blogginlägg när man gör en sån här krönika. Tillexempel alla roliga saker som hände när man var arbetslös... jättemånga roliga grejjer..

Och under året som gått har jag fått en starkare och starkare längtan tills vi ska skaffa barn. Men den dagen kommer också så småningom. Hoppas att den inte är alltför långt borta iaf.


Nä, nu är det dags att göra sig iordning för nyårsfirande i Bodsjön! :D

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback