God Jul!

Undrar hur många som har den där rubriken idag.

Hur som helst så är jag ääntligen ledig! Är så grymt nöjd över att få vila två dar! Måndagen blev ännu jobbigare än vad jag kunde föreställa mig. Jobbade först på posten till 17 (en timme övertid) och sen var jag på Seeme till klockan 21! 14 timmar sammanlagt alltså!! For hem och gick och la mig direkt och sov till halv 6 för att fara till posten och jobbade ytterligare övertid.
Dock var gårdagens postdag riktigt slapp. Nästan bara julkort. Och efter jobbet for jag och köpte några till julklappar. Kunde bara inte låta bli :P Sen for jag och klippte mig, så nu är jag korthårig! Hehe :)

Nu ska jag och Mira snart fara till Svensbyn och kanske gå ut och gå lite på skoterspåret. Hörde dock att det var nästan 20 minusgrader där, men det skulle ändå vara mysigt att vara ute lite så Mira får springa av sig :)

God Jul på er alla! :D

Kommentarer
Postat av: ida

korthårig?? :)

2008-12-24 @ 11:53:42
URL: http://idoomin.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja dom är ju helt underbara när dom är såhär små och söta, men det är ju faktiskt ganska så skönt att jag inte är den som behöver torka när hon kissat på mattan. Hehe. Hoppas du haft en härlig jul och inte jobbat allt för mycket!



Ha ett Gott Nytt år också!

Kramar

2008-12-29 @ 21:27:41
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback