Helgen

Supertrevlig fest i lördags, så länge det varade. SPRÄNGS som fan att jag inte "tog" mig ut! Men, men.. är man klantig så är man. Vi måste göra om det där nån gång! :D
Söndag slappade vi hela dagen. Grymt skönt! For och käkade på nya pizzerian, stoooora pizzor. Var mätt hela dagen! :)

Idag har vi varit en snabbis till Luleå. så nu har vi köpt klart alla julklappar! Nästan iaf... skönt!

Åååååh, vad jag längtar tills jag och Thomas flyttar till hus, skaffar barn och allt det där! Tänk känslan första gången man går in i sitt nya hus, första gången man sover där (mira lär vara paaaain!) och första gången man möblerar och väljer tapeter och sånt! Åååh, längtar ihjäl! Och tänk när man får barn! Kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar! :)

(mamma och pappa, om ni läser detta.. var inte oroliga, vi ska inte skaffa barn förrän vi har jobb!)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej

Läste faktiskt och blev glad när du faktiskt skriver att ni ska vänta till ni har jobb.... Det är nog ganska smart !! Är ju inte kul att aldrig ha råd att göra nå´t. Såg att de sökte personal till Biotrean... Vore de nå´t för någon av er ( tomas kanske)

Kramar Eva

2008-12-08 @ 21:34:35
Postat av: Kajsa

Jag vill också ha barn! Kan du inte vänta tills jag kommer hem så vi kan få barn samtidigt :P

2008-12-09 @ 06:07:53
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback