It's blood everywhere!

Jahapp, så har våran lilla flicka blivit kvinna. Det är blod överallt! Idag när vi kom hem när Thomas hade hämtat mig från jobbet hade hon tillochmed blod i sitt ansikte. Oklart hur det har hamnat där..
Thomas tycker att det är äckligare är när jag har mens. Han säger hela tiden: "Nej Mira, sitt inte där.. om jag ser en enda blodfläck på min sida av sängen, då jäklar..." Oooorkaaaa, det är ju bara lite blod!

Har som sagt jobbat idag. Inte så mycket folk på stan, så tiden gick seegt. Har varit sugen på fest hela dagen, men gav kring 7 upp den tanken, klär på mig pyjamasen och vi lägger oss i soffan och ser film. 19,15 ringer Ida och frågar om jag vill festa! Daaaah, too late! Hann ju bli slö!

Fytusan vad cool Harry Potter är som kan snacka på ormspråk.. det skulle jag me vilja kunna. Men, men.. man kan ju inte vara bra på allt här i världen :P

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Grattis till kvinnoskapet Mira...förstår att du också läser på mattes blogg....hehe

2008-12-14 @ 12:04:59
URL: http://www.fionas-krypin.blogspot.com
Postat av: ida

jamen då har jag ju gjort bort det och slipper göra det då jag har min lediga dag :) åhnej ingen fest till helgen, jobbar då både lördag & söndag så :( är du sugen?? =)

2008-12-15 @ 23:56:22
URL: http://idoomin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback