jobbar hellre

första dan på typ flera veckor som jag inte jobbar. nice, trodde jag. men det är TRÅKIGT!
det var roligt typ första timmarna, när jag såg de två senaste one tree hill avsnitten. men nu är det bara boooring! vad gör man?
nä, det är faktiskt skönare  att ha nånting att göra på dagarna, även om det är att dela ut post i typ en miljard femvåniga hus. på tal om det: jag har märkt att jag har börjat få ont i knäna av allt trappspringande.. har aldrig haft problem i knäna förr, men nu tar det jätte ont. märkte det igår på coren när vi gjorde benböj eller vad det då heter. ajajaj.

är jag intressant. i knew it!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kan it du följa på bodycombat imorrn? PLEEEASE!!

2008-02-19 @ 16:15:22
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback