jag är konstig

imorse vaknade jag 7.25 och var överlycklig för att posten inte hade ringt och frågat om jag kunde komma och jobba. sen låg jag där i sängen och tänkte: "fasen vad skönt det kommer vara att somna om och sova typ hela dagen". men vad händer? jo, jag kan inte somna om. istället börjar jag gråta. är det nå seriöst fel på mig? ligger i sängen i nästan en timme och försöker sova (vilket inte är så lätt när man gråter). sen ringer posten nån gång efter 8 och säger att dom behöver mig på jobbet iaf. jag tackar ja, ställer mig upp för att klä på mig. blir alldeles yr och börjar må dåligt som fan (skakis och så.. nästan som när man är bakis), så jag börjar gråta ännu mer. ville verkligen inte fara på jobbet och springa i trappor när jag mådde så dåligt.. men lite försent för att ringa och säga att jag var sjuk.

men nu har jag klarat mig igenom över halva arbetsdagen.. mår fortfarande dåligt, men jag gråter inte iaf.

hittade en till bra låt på mp3n igår:

Kommentarer
Postat av: Kajsa

men så söt :) fattar dock inte hur du orkar jobba när dom ringer bara sådär, jag skulle bli superirriterad av att inte veta :/
Föresten så ska vi ha tjejfest den 1a februari (toxic nästnästa helg) och vi vill supermycket att du ska komma!! :D

2008-01-21 @ 13:27:01
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback