steel

fasen vad inte bra idé det är att gå ut och gå när det är sånt här väder. såklart märkte jag inte att det var halkigt förrän jag hade gått en tredjedel av sträckan (eftersom att personerna som sandat endast har sandat den första tredjedelen på min runda) och då kändes det lite jobbigt att vända om.
nu är jag iaf helt slut i benen fast jag bara gått en promenad på 50 minuter. spinningen igår kan ju i och för sig och medföra lite benvärk. och helt slut i axlarna är jag också sen coren igår. ååh, jag är verkligen otränad nuförtiden.
har nyss käkat frukost och nu hade jag tänkt hoppa i duschen (eller inte bokstavligt talat hoppa, för då halkar jag säkert och stukar mest troligt foten och då kan jag inte bowla imorrn), och sen ska jag lägga mig och fortsätta läsa på min superspännande stieg larsson bok.
ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Novaliv

Haha..ta det lugnt i duschen så du inte bryter några ben =)

2008-01-11 @ 10:44:45
URL: http://novaliv.blogg.se
Postat av: Kajsa

vad duktig du är madde :D

2008-01-11 @ 10:48:42
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback