Skön helg

Åh, så skönt det har varit med lite ledighet.
Fredag for jag, älskling, sandra och andreas till jävre till ett mysigt ställe och släppte lös hundarna. Nova simmade i flera timmar (kändes det som) medans Mira bara sprang omkring och var feg.
Lördag blev det en liten spontanfest för oss fyra :P Drack och spelade kort, for på max och käkade. Älsklingen cyklade sönder min cykel så han fick bära den från stan till annelund och sen låna Andreas cykel och cykla hem till Öjebyn mitt i natten. JOBBIGT! Men gott sov vi :)
Idag har vi varit på en "långpromenad" med MIra och sen bara slappat. Såg nyss en film om barn vilket resulterade att jag grinade mer än jag nånsin grinat till en film förr.

Den här veckan lär gå snabbt eftersom jag bara jobbar mellan 16 och 18 varje dag, sen torsdag eller fredag far vi till umeå. Inte illa.

NU ska jag försöka få lillgumman att skita, för jag vill gå och lägga mig.

GoDNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback