Sliten

Åh, jag vet att jag är världens sämsta bloggerska, men jag är bara så grymt trött JÄMT! Får knappt sova nå på natten eftersom Mira har fattat att våran säng är skön och hoppar upp och lägger sig mittmellan oss stup i kvarten. Thomas märker ingenting (sover som en stock), men jag vaknar varenda gång. Att man sen går ett distrikt som man inte kan och måste jobba över mer än en timma varje dag (för att man är sämst?) gör ju inte saken bättre.
Det enda positiva med helgen är att pappa har lovat att jobba för mig på fredag eftermiddag. JIPPIE jag kan börja supa klockan 1! :)

Ska dra på grisan en snabbis före jobbet. Skriver väl igen om en vecka eller så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback