Thank God it's Friday

Åh Herregud vad skönt att det är fredag! Är faktiskt grymt jobbigt att jobba dubbelt varje dag. Men nu ska jag slappa i det fina vädret hela helgen! :) Kanske blir nå grillning eller nå ikväll, kanske fest imorrn.. vem vet!

Min älskling säger att han älskar att sova med mig, och att han jämt vill ligga nära mig. Men han ljuger. Varje natt kryper jag närmare och närmare han, och på morgonen brukar det se ut som på bilden här nere. Han ligger längst ut på kanten (på gränsen till att ramla ner) och min kudde (den mörkblå) + jag ligger på hans sida av sängen. Är inte det ett bevis på att han inte vill ligga så nära mig som han säger :P Hahaha, tycker faktiskt det är lite roligt! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback