Underbara dagar

INTE!
Varmt så inihelvete = för varmt! Köra postbil 3 timmar utan AC plus springa i trappor = svett rinner från alla håll och kanter.
Hem och snabbvila för att sen fara och jobba igen = jobbigt as hell.
Behöver jag säga att jag är glad att det här är sista veckan jag jobbar dubbelt. Att sommaren förmodligen är slut efter dessa varma veckor är ju en annan historia.
Min tumme har blivit alldeles vit längst ut eftersom jag har en "posttumme" där. Inte sexigt.

Imorrn blir det reunion! BLUE BABES! Fan vad cool man var som hade en gängnamn och hela kittet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahahaha, oh Lord din sucker, har du fått en riktig postisbränna?! :)

2008-07-31 @ 22:42:47
URL: http://arbetsvift.wordpress.com
Postat av: Stina Andersson

Grattis till förlovningen Madde! Kram Stina (T:s syster)

2008-08-17 @ 11:23:07
URL: http://fionas-krypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback