Hett

Fy vad hett det har varit ute i helgen... kan det inte bli vinter snart igen? Nämen nog är det skönt med värme, men ändå lite jobbigt. Dock brände jag mig inte nå igår fast jag var ute hela dagen :P Fast imorrn lär jag ju svettas ihjäl på jobbet, för jag har fortfarande inte hittat mina postisshorts! Paaaain!

Och Mira har blivit jätteduktig med sin tratt. Sitter inte bara still med den längre.. så idag har vi köpt ett stort ben åt henne, men det kan hon ju förstås inte äta när hon har tratten på. Vad tänkte vi med?

Om 10 minuter är det värsta intervjuen med Zlatan på 3an! Jippieeeekajejjjjjjjj :D Thomas sa dock: "När den där intervjun är ska jag inte vara hemma!". Jaja, får se vart han ska fara då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback