Sommaren börjar!

Åååh, så härligt att sommaranpassningen på jobbet äntligen börjar! Kommer bli så himla skönt att få sluta ett varje dag och sen bara slappa hela dagen! NOT!
1. Regnat nästan hela dagen
2. Jobbade över nästan en timme. Dom andra sommarvikarierna for hem tidigare. Glömde att komma och hjälpa mig och min övare på durrnäs? Eller ignorerade? Sprängit hur som helst.
3. Jobbar på företagscenter mellan 16 och 18.

Så, min sommar är minst sagt jobbigare än vanligt. Kan lova er att det kommer att regna varenda dag under dessa fem veckor. Eller att det kommer att vara varmt så in i helvete hela dagen förutom de 2,5 timmarna jag är ledig, då regnar det.

Jaja, det enda bra är att jag har en världens gulligaste hund (och världens bästa pojkvän) att komma hem till på kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback