en sak

jag har bara en sak att säga:
THANK GOD IT'S FRIDAY!

kan seriöst inte hålla ögonen öppna så mycket längre. dock skönt att jobba. blir hela nästa vecka också! :)

OCH justja! vi kanske får en lägenhet! :D
JIPPIEEEEKAJEEEJ!

oj nu skrev jag mer än jag hade tänkt. men meningen med inlägget var iallafall att skriva att det äntligen är fredag och att jag ska sova lite när jag slutar jobba. skriver mer om lägenheten när jag vet säkert om vi får den. på måååndag!

och en till sak:

image66

min älskling med lille vilmer. han är dock ltie ledsen där. vilmer allltså, inte thomas :P

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh! Jag smälter :D Hur gulligt är han it? :D Vilmer alltså, inte thomas ;)

2008-03-07 @ 12:48:03
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback