Snöstorm?

Alltså seriöst! Nu tycker jag moder jord får skärpa sig. Är det vår eller är det vinter? Fram till typ 12 var det snöstorm, sen helt plöstligt blev det typ sol. What?
Körde iaf fast tre gånger med moppen idag. Det var roligt. Mycket roligt. Jag skrattade så jag grät.

Nu är det bara typ 24 timmar kvar tills vi börjar flytta. Sweeeeet! Dock börjar jag få lite panik eftersom det känns som att vi har typ tusen saker att packa. Men Thomas han är så lugn, typ: "När vi har burit ut alla kartonger är det typ bara stora saker kvar..".. Nja, it vetja om bestick och sånt räknas som stort :P

Blir full dag för mig idag. Men det är ändå bra, för man vill ju ha pengar nu när man snart ska på ikea (jäpp älskling, vi ska på ikea). Och en rolig grej: Jag fick typ bara 1000 spänn mindre i lön än Thomas :D
Imorrn slutar jag typ 13.00 hoppas jag. Och nån som vet vad som händer då? Jo VI FLYTTAR :)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, jag vill också flytta till Öjebyn nu å bli granne me er. Vill också simma! Men jag har ju ingen bil så de går ju it :(
Självklart får ni en kattunge om hon nu är med kattungar, men är it nån av er allergisk?

2008-03-27 @ 13:44:10
URL: http://kajsaji.com
Postat av: ida

JAG VIll FLYTTA NU NU NU NU !

2008-03-27 @ 16:05:34
URL: http://idoomin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback