Har jag varit utomlands?

JAG FLAGNAR!! Jag sprängs! Hur coolt är det ens på en skala att flagna på våren?? Åh, jag som tyckte jag hade fått lite färg.. nu lär ju allt försvinna :(

Annars: Jobbat hela veckan. Varit hos tandläkaren.. hade mitt första hål :'( Måste borra!!! Jag tror jag dör! Har ju alltid tagit hand om mina tänder så jag ska slippa borra, men nu måste jag ju det ändå :( Ska höra om man får vara sövd...

Nu tillbaka till dagens huvudämne: Jag flagnar.. hur ska jag göra? Måste köpa nån hudkräm eller nå... men har endast 140 kronor på kontot och hörde nånting om en fest på lördag, så jag måste ju spara pengarna. Kanske om jag ringer till Sanna och ber henne ta med mig min hudkärm jag hade i Thailand. Den var bra mot flagning.
Dessutom behöver jag nå handkräm för mina händer håller på att gå sönder.

image88
Jag måste borra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback