Ett par grytvantar

Idag har jag och Ida varit på Ikea. Jag kom hem 20 kronor fattigare. Tänka sig att en tjej kan gå på Ikea utan att köpa nå (förutom grytvantarna förstås, men det behövde vi verkligen). Hur bra är jag inte? Köpte en chokladkaka som jag och älsklingen delade på också.. men det gills ju inte eftersom det inte var Ikea-stuff.
Fanns ju hur mycket grejjer som helst.. blev ännu mer taggad på att skaffa jobb så att man kan köpa nånting utan att bli ruinerad nån gång. Men guess what? Jag ska jobba imorrn! Och på fredag! Två dagar! Inte illa pinkat för en trähäst.

Sen jag kom hem från Ikea har jag inte gjort mycket. Lagade min favoriträtt makaroner och köttbullar. Mums!

Jaja, nu måste jag gå och förbereda mig för sovning. Är ju inte riktigt van att gå och lägga mig såhär tidigt. Eller så här sent för att vara en jobbardag imorrn. Aja, önska mig lycka till.. ska gå ett distrikt jag inte kan imorrn.

Jippiekajejj motherfuckers! :D


Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Det var duktigt att fixa Ikea bara en 20 fattigare, kul att du får jobba imorrn.

2008-11-05 @ 10:18:03
URL: http://www.fionas-krypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback