Helg

Så var helgen över. Känns som att detta har varit den längsta helgen ever. Hela veckan har jag trott att det har varit en dag senare än det har varit. Så för mig har det farit fredag sen i torsdags. Kulkul.
Fredag var det ju alltså after work med posten. Bowlade mot Piteå Nord och vann som vanligt. Jag var inte så dålig som jag trodde att jag skulle vara faktiskt. Efter det så vart det en liten spontanfest utan sprit (förutom det jag fått gratis av posten = 2 cider) och utgång på Kalles. Hyffsat kul ändå. Dock inte så mycket folk men ändå.
Resten av helgen har vi mest slappat och spelat dator. Ovanligt va!? :D Mycket onyttigt har vi också käkat. Fyyyyy på oss!

Får vi se om det blir nå jobb i veckan. Tycker att Posten borde sakna mig snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback