Inte glömsk

Mina vänner, anledningen till att jag inte skriver är inte för att jag har glömt av bloggen utan för att jag är så jäkla trött. Jobbar på Posten hela veckan och det är snöstormar och reklam och mycket post etc.
Med andra ord så lägger jag mig i soffan direkt jag kommer hem.
Fast idag blir det nog att julpynta lite smått här hemma, vet inte när vi annars ska hinna det eftersom jag ska jobba lördag på seeme och på söndag måste det ju vara klart. Och imorrn lär jag inte orka eftersom det är dubbla reklam och massor med post och på fredag vill man ju inte heller göra det. Och baka måste jag också hinna göra eftersom jag fyller år på måndag! :D

Idag har vi käkat Thaiwok. Grymt gott! Kolla så fint det var :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nu blev jag hungrig, ser riktigt gott ut!

2008-11-27 @ 11:52:44
URL: http://www.metrobloggen.se/sandylicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback