Jag har glömt av min blogg!

Helt seriöst.. jag har glömt bort bloggen! Jag har glömt bort bloggar överhuvudtaget! Konstigt... jag som brukar sitta och läsa typ tusen bloggar per dag! Dock var det ganska roligt för nu när jag  kom på att jag ska läsa bloggar hade jag typ massor med inlägg att läsa! Bra va!? :D

Annars så har jag jobbat på posten torsdag, fredag i veckan och jag tar tillbaka det jag sa om att satsa på posten. I torsdags var det fet reklam + att jag fick gå ett distrikt med superduper stora hus som jag typ inte kan. Detta resulterade i att jag var ute på turen till klockan 4 (då vi egentligen slutar). Det var kolsvart ute och jag hade nästan slut ström i moppen. Men andra ord: JAG SPRÄNGDES!

Idag blir det fara till Svennebyn för att fira mormor som fyller 61 idag. Sen blir det väl förhoppningsvis middag där också.

Ska försöka att inte glömma av bloggen nå mer.

Hejssvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha..Sånt kan man inte glömma! ses i svensbyn:)

2008-11-22 @ 15:48:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sandylicsious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback