Jobbig helg

Har varit en jobbig helg för mig. Först fick jag ju jobba onsdag, torsdag, fredag så det var ju bra. I torsdags bar jag ut telefonkataloger och har sen dess haft världens träningsvärk i ryggen och armarna. Men det är ganska skönt. Känns som att man har tränat. Nice! :)
Sen igår var jag till skellefteå med familjen Pettersson. Köpte ju givetvis ingenting, men ändå trevligt att umgås med familjen ibland.
Idag har jag varit och provjobbat på SeeMe. Det var roligt. Så nu kanske jag har ett till extrajobb. Inte illa pinkat! :)

Sitter just nu i Svensbyn. Måste ju hälsa på farsgubben när det är farsdag. Ska snart fika, sen blir det väl hemfärd igen. Dock inte roligt väder det är ute. Tror jag sprängs. Jag fyller ju snart år och det är fortfarande inge snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback