Varför rulltrappeskräck?

Förstår inte vad det är som äldre personer tycker är så läskigt med rulltrappor... efter snart fem timmar här i butiken har haf märkt ett flertal tanter som står högst upp i rulltrappan och tittar ner. Typ väntar på mod att åka ner. Sen står dom där och tvekar ett bra tag innan dom tar ett par stapplande steg ut på rulltrappan.
Jag förstår verkligen inte. Är det för att dom är så gamla att rulltrappor är en ny uppfinning eller vad? Åh ibland blir jag så frustrerad. Vill nästan gå fram till dom och säga att det inte är nån fara... men det går ju inte pga min gamlingfobi. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Gamlingfobi??? Hahaha!!!

2008-11-19 @ 21:21:28
URL: http://www.fionas-krypin.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag hamnade här av en slump, känner ju inte ens dig. Men du verkar grymt kul!

Haha, gamlingfobi... tack för att du förgyllde min morgon!

2008-12-31 @ 09:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback