Ångest

Jag har jobbångest. Jag vill ha ett jobb nuuuu! Ska skriva ett cv idag och sen fara runt och söka jobb. Jag måste ju göra det!

Imorse skulle vi gå ut och gå. Klädde på oss, gick ut och började gå. Men sen vände vi.. jag ORKADE inte längre. Sämst? Mina ben är typ helt trötta, fast jag inte gör nå.. Är inte det konstigt? Är jag världens lataste? Ska nog hursomhelst göra ett nytt försök senare.

Åh, vad Mira var söt när hon var liten. Hon är förstås fortfarande världens sötaste hund, fast lite jobbigt är det att hon har blivit så stor. Inatt var hon så mörkrädd så hon skulle ligga i sängen. Hon tog min plats och jag fick ligga i skarven.. rowligt värre. Nyss höll hon på att skita på sig när posten kom. Hon är verkligen rädd för allt lillgumman.



Kommentarer
Postat av: ida

hahaha mira skitungen :P

2008-10-14 @ 19:06:51
URL: http://idoomin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback