Kolla, jag uppdaterar!

As you all know är jag världens sämsta bloggare. Jag sitter vid datorn i princip hela dagarna, men skriver ändå inte. Säämst! Men jag har helt enkelt inget att skriva om. Men jag ska skärpa mig från och med nu!
Jag kommer att uppdatera flera gånger per dag (okej, iaf en gång... fast jag lovar inget...), så tillslut kommer alla att bli less mig igen. Och intressanta inlägg NANTING kommer det bli.

Idag har jag suttit vid datorn, varit på promenad med vovskippi (miras smeknamn), duschat, käkat finmiddag med älsklingen. Gott! Nu sitter vi vid datorn och ser fotboll samtidigt. Zlatan är lagkapten. Love it.

Är jag inte världens mest intressanta person så säg?

Nu ska jag puuuussssass med min älskade fästman! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback