Lagade gómat!

Idag skulle jag och älsklingen laga en kycklingrätt som vi har gjort förr och det har alltid blivit skitgott. Men idag misslyckades vi riktigt rejält. Vet inte vad vi gjorde för fel, men det smakade verkligen inte som det brukar! Pain! Blev massor över som vi fick slänga, för det är ju ingen idé att spara mat som man itne tycker om. Jobbigt!
Men imorrn blir det kanske fläskfilé.... eller kanske inte. Vi får se. Inte nå köpesmat iaf, för nu har vi inte köpt nå mat på typ flera veckor. Förutom den där kycklingkebabtallriken jag köpte förra helgen. Vi är så grymt duktiga.

Aja, nu hånar mina "wow-kompisar" mig.
"Idag har jag spelat WoW... egentligen heter det World of Warcraft, men jag kallar det WoW.. det är en förkortning ni vet... "
Åh, jag känner mig som en 14-årig kille som sitter med alla sina fjortiskompisar och spelar dator och äter micropizza och dricker cola. Fast utan pizzan. Fast med colan.
"En coca, tack"
"En coca?"
"Jag tror att han vill ha en kaka"

Jävlat king!

Tror att jag börjar bli lite tröttt... men kolla världens bästa Johan Glans så fattar ni! :D


Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Gå in på www.leafsweden.se du också om du vill bli testpanel till Malacos nya godis. Jag gick med idag. Godisråtta som jag är! Ha det bra! Kram/Stina

2008-11-02 @ 19:00:59
URL: http://www.fionas-krypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback