Obehagligt

Natten mellan lördag och söndag var vi med om en riktigt obehaglig händelse. Klockan var typ kring halv 6 på morgonen när vi vaknade av att det typ überplingade på dörren. Detta betyder alltså att det inte bara plingade en gång, utan more like "plingplingplingplingplingpling" typ en miljard gånger. Personerna som plingade höll även på att trycka ner handtaget och öppna och stänga brevinkastet typ miljoner gånger. Dom var även extremt coola och hade med sig en stereo på axeln som dom spelade på högst volym. Jag höll ju som dom flesta förstår att skita på mig. Mira var också riktigt rädd.
Som tur var hade vi ju låst dörren, men det var ändå riktigt läskigt. Thomas gick och bankade skithårt på dörren, så då blev dom rädda och for därifrån.
Men man undrar ju vad som skulle ha hänt om vi hade glömt att låsa dörren, eller om vi hade öppnat dörren.
Det var ju garanterat  nå drogpåverkade wannabies.

Vi ska snart fara in till pitebo och säga att vi inte känner oss trygga här. Man ska väl seriöst inte behöva vara rädd när man är ute med hunden på kvällen?
Samma var det ju när det för några veckor sen var någon som slog ner tidningsbudet här utanför. Det bor riktigt scary peolpe här alltså.

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Men huvva, lät inge kul alls. För mig var det lika när jag bodde på korridor i Umeå, en kvinna blev nedslagen med ett järnrör utanför mitt fönster på vägen och skolan bredvid där jag bodde blev bombhotad. Jag var livrädd! Därtill var det steg i snön utanför mitt fönster och någon som knackade på fönstret flera kvällar i rad...

2008-10-20 @ 14:52:47
URL: http://www.fionas-krypin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men usch vad hemskt jag hade dött!!!

2008-10-21 @ 10:33:44
URL: http://sajoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo verkligen!

2008-10-21 @ 15:34:47
URL: http://sajoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback