Oh dear God no

Jag, som ni ser, jobbar inte! Åh, ångest.
Också sprängs jag för att jag hittat en utbildning som jag vill gå, men den har redan börjat!! Varför har dom kvar utbildningar som redan börjat på hemsidan? Åh, jag som hann bli så nöjd för att jag hittat en så fin utbildning. Sprängs!

Idag väckte Mira oss kring halv 9 för att hon var skitnödig.. och som hon sket... rymdes knappt i min hand. (hoppas ni antecknar dessa intressanta fakta)
Vi har hunnit vara på arbetsförmedlingen och storhandlat på coop. Så ikväll blir det laxfilé till middag.. GOTT! :)

So, call me!
Hejs

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Hej, vad kul att du uppdaterar bloggen oftare nu, jag går ju i alla fall in på den varje dag men det är ju liksom roligare när man slipper läsa om samma inlägg typ...tusen gånger. (haha) Ha en bra dag, vi ska också äta lax till middag. Mums!

2008-10-13 @ 13:21:54
URL: http://www.fionas-krypin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vi storhandlade igår,man känner sig verkligen duktig:)Kul att du börjat skriva igen!

2008-10-13 @ 18:07:03
URL: http://sajoh.blogg.se/
Postat av: M

Va var det för utbildning då?

2008-10-13 @ 18:44:48
Postat av: Anonym

aha okej, men tro mig; då jag läste kändes det bitvis som distans; ganska myche hemmajobb vilket gör det enkelt att kombinera med lite extrajobb då å då; bara man är strukturerad och kan planera sin pluggtid bra. :)

2008-10-13 @ 21:24:46
Postat av: Anonym

KLart det blir!

2008-10-14 @ 09:12:22
URL: http://sajoh.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback