Att gå in i väggen..

Gårdagen bjöd på fest. Började i Bodsjön med familjen med påskmiddag och sällskapsspel. Jag vann i Jeopardy (trots att jag nu i efterhand fått höra att Thomas snodde pengar av mig..), fast det var kanske inte så oväntat? :P

Sen vart det utgång på Kalles, redan före 23 var vi ute. Jag, Thomas och Sandra var till en början helt ensamma på dansgolvet.
Och det var då jag gick in i väggen.
Eller snarare sprang.
Bokstavligt talat.

Började blöda näsblod (inte så mycket, men ändå) och började såklart grina. Ja, ont tog det faktiskt. Fast jag var nog lite för full, så jag får väl skylla mig själv.

Idag har jag en storlek större näsa och ett märke som påminner om den traumatiska händelsen.

Men idag blir det fest igen! Ska ta det liiiite lugnare på dansgolvet.
Vi syns där!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Seriöst! Jag dör av skratt!! Ser dej framför mej med blodig näsa på dansgolvet :P HAHAHAAA

2009-04-12 @ 13:10:06
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Sandra

Haha söt är du, men du måste ta det lugnt med väggarna dom kan vara farliga ju!

2009-04-12 @ 17:45:49
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback