Bakis vs förkyld

Är det inte typiskt att man alltid blir sjuk dagen efter man har festat. Var på långprommis med Sandra tidigare idag, och när jag kom hem kände jag att jag hade ont i halsen och har även blivit värsta snorig och känner mig lite febrig faktiskt.

Det värsta med att bli sjuk dagen efter man har festat är att alla tror att man är bakis.
Jag: Men vadå, man har väl inte ont i halsen om man är bakis?
Alla: Nämen du sjöng väl för mycket bara
Jag: Men vadå, man blir väl inte snorig när man är bakis?
Alla: Nämen du kanske är allergisk mot vin..
Jag: Men vadå, man får väl ändå inte FEBER när man är bakis?
Alla: Men du har ju inte feber.
Jag: Men seriöst! Inte fan har man ont i näsan när man är bakis!
Alla: Nä, men om man springer in i väggen får man det.

Jag vet att jag är klantigast i Piteå.

Lägger in en bild på världens finaste Mira så att alla ska glömma av meningen med det här inlägget. Om det nu verkligen fanns nån mening med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback