Jobb och plättar

Idag jobbade jag alltså. Ringde till Posten igår och berättade att jag var frisk, och visst fick jag komma in och jobba. Det var ju bra! :) Dock har jag så jääkla ont i ryggen nu efter att ha varit inne på jobbet hela dagen. Och det ska jag vara imorrn också. Ska bli skönt att bara lägga sig och slappa imorrn när man kommer hem.. kanske få sig lite massage? ;)
Dock borde jag verkligen ta tag i träningen igen. Eller promenaderna rättare sagt. Egentligen borde jag gå ut och gå NU. Men samtidigt vill jag inte riskera att bli sjuk igen. Väntar nog med promenader till imorgon istället.
Hoppas jag är frisk då

Efter jobbet for jag direkt till Ida för att känna på livet som hennes sambo. Det var nice, maten stod så gott som på bordet när jag kom dit. Plättar! Jag älskar plättar!

Och för att skryta lite måste jag ju berätta att jag igår tog mig an rollen som världens bästa flickvän. Städade hela lägenheten (dammsög och allt!), renbäddade, lagade mat och diskade bort efter maten. Helt själv! Thomas var ju istället så duktig så att han böt till sommardäck. Min duktiga karl.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hejhej är allt väl med dig?!

2009-04-23 @ 21:28:30
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jag var bara så trött och då börjar jag gråta:P

2009-04-24 @ 07:54:46
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback