Kalla-dagar

I helgen har jag och Thomas varit och jobbat som spårvakt på skidtävlingarna som varit på Vallsberget. Det var skitfint väder och vi fick se Charlotte Kalla i närbild. Det var coolt. Dock drömde Thomas om henne natten efter. Är inte det lite konstigt?

Lördagkväll var det fest som gällde. Vart riktigt spontant då jag hade planerat att bara sitta hemma och se nån film och gå och lägga mig tidigt eftersom vi skulle vara på Vallsberget 9 dagen efter. Men trevligt var det iaf. Vart utgång, och där var man till stängning (första gången i mitt liv typ.. vart tog tiden vägen?) och var i säng först kring 02.30 eller nå sånt. Upp 07.45 för att pissbajsa Mira och sen till Vallsan igen.

Posten ringde och sa att jag skulle få jobba på torsdag. Är inte det typiskt? Bara för att det är Skärtorsdag så får man helt plötsligt jobba. Ibland önskar jag att jag kunde tacka nej till jobb, men vad ska vi då betala räkningarna med?

Summering: Helgen har varit helt okej.. har gått rackarns fort, men snart är det ju helg igen. Nu borde jag städa, fast istället kommer jag nog att lägga mig och läsa en bok. Hejsvejs!

Vi spelade NHL och Fifa. När jag spelade Fifa så var jag såklart Inter.
Zlatan gjorde tre mål, men sen missade han en straff i slutet. Tänkte ta ett kort
på han, men jag var så besviken på han efter förlusten så det blev bara kort på NHL.


Thomas blev kär..




Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som att du haft en trevlig helg:)

2009-04-06 @ 17:31:55
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Gabriella

men dukti du som bloggar, nu kan jag ju hålla koll på dig, hade jag ingen anning om. ses snart hemma i piteå...längtar längtar!!!

2009-04-06 @ 21:47:54
URL: http://gabriellaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback