Tur att man har bra minne

Min älskling är som söt. Han ringde nyss och frågade om vi behöve nånting från Ö&B.
Jag: Jo, vi skulle behöva nå typ sånt där som man tvättar toaletten med...
Thomas: Jaha, sånt ja
Jag: Också typ en diskborste
Thomas: En diskborste?
Jag: Mm..
Thomas: Jaha.. jamen jag får se om jag kommer ihåg allt det..

Annars då?
Efter att ha haft riktigt hög feber i måndags gruvade jag mig för att fara på jobbet igår. Men jag steg upp och for till jobbet ändå. Ingen bra idé. Pallade till klockan 9 när jag for hem och gick och la mig. Sov till klockan 15. När jag vaknade mådde jag lite bättre och hade inte längre nå feber. Och imorse när jag vaknade mådde jag nästan helt bra igen.
Fan så jäkla typsiskt att man ska bli sjuk just den ENDA dagen på typ FOREVER som man får jobba!
Ska nog hursomhelst ringa Posten och berätta att jag är frisk. Hoppas dom blir överlyckliga och säger att jag får fast jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, han har väl ärvt minnet "baki aschlet" som mamma säger att pappa har.

2009-04-16 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback