Snart tradition

Helgen har tillbringats i Bodsjön (eller iaf lördag till söndag) för den årliga grill-kubb-bastu-grill igen-festen. Tredje året i rad vi gör det nu. Himla trevligt var det.. som vanligt! :) Att vi hade superdupertur med vädret var ju inte helt fel heller!
Himla skönt att basta också. Nog för att jag mest badade (var ju asvarmt i vattnet), men ändå :P

Så ikväll (eller typ 18) var jag och Thomas och badade i havet. Var så grymt härligt! Kändes typ som att man var utomlands. Var i vattnet i säkert en halvtimme innanvi for hem och käkade "lite" Ben&Jerry-glass :) (okej, det var bara jag som åt.. )

Längtar inte till att jobba i veckan. Långdag varje dag. Fytusan.
Nu åskar det här ute så det är väl bäst man stänger av datorn.



Partykillen fick inte vara med i år..



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahaha!! Jag skrattar lika mycket varje gång jag ser partykillen :P

2009-08-09 @ 22:19:56
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback