Home's anywhere you are too

Idag har jag förfrusit handen. Tror jag. Det tar ont som fan och jag är värsta röd. Jag sprängs.

Dessutom är jag inte på världens gladaste humör idag. Antidepressiva nästa? Skämt åsido..
Nä vet inte varför allt är såhär. Hur jag än gör så är det fel.
Som att jag är där fast ändå inte?

Imorrn blir det fest här, om nån kommer!? Våra fester har ju en tendens att ställas in typ en halvminut före start. Men i "värsta" fall blir det väl en Midget-fest ;P

Syns imorrn!



snartorkarjaghursomhelstintelängre

btw, fan vilket "whine"-ight inlägg. Men det är ju det min blogg går ut på you know.

Kommentarer
Postat av: M

tack för gårdagen. Hade riktigt trevligt, det måste vi snart göra om! :)

2009-02-08 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback