Ny vecka

Så var det måndag igen. Alltid lika roligt. Har jobbat idag. Trodde att jag skulle få vara inne hela dagen (vilket skulle ha varit underbart eftersom snön vräkte ner imorse), men så fick jag veta att jag skulle vara inne halva dan och ute efter lunch. Och sen när det helt plötsligt blev sol ute ville jag ju nästan ut. Dock var det inte så roligt att dela ut post idag ändå. Typ hälften av alla på distriktet hade inte skottat så man fick typ plumsa med snö upp till knäna för att komma fram till brevlådan. PAAAIN! En del postlådor var tillochmed översnöade, så då fick man typ leta dom.

Aja, jag överlevde det också :P Kom hem för ett tag sen och har hunnit äta lite fiskbullar och potatis. Lyxmat eller hur? Nämen vi måste ju spara pengar till Golden till helgen :)
Nu blir det prommis med Miris. Dock kallt ute och jag glömde långkallingarna på jobbet. Får väl ta täckbyxor istället helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jobbigt att vara ute när det är kallt och mycket snö! Kram

2009-02-09 @ 18:07:46
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: M

haha då var vi samma då! :) Men vi ses till helgen också va? om nu int planerna ändrats, men det tror jag inte,. Helt klart måste vi göra om förra helgen - hade riktigt trevligt! :) Sov så gott, kram

2009-02-10 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback