Ändrade planer

Var ju tänkt att det skulle bli fest här ikväll.. men vi får se hur det blir. Verkar inte bli här iaf.. och verkar bara bli killar... hmm, orkar jag verkligen festa med 4-5 killar? Haha
Nämen mest av allt skulle jag bara vilja ligga i soffan ikväll.. men utan godis! Fast nånting måste man ju få äta iaf :P
Kanske blir domarcupen om det inte blir fest. Fast än vet jag ju inte hur jag ska göra.

Har städat och tvättat hela dagen. Helt plötsligt blev lägenheten så grymt mysig. Och helt tom tvättkorg är ju inte heller helt fel. En promenad med Mira har vi också hunnit med.

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men du ät popcorn, nötter eller fruktsallad! Du är himla duktig, städade upp hemma igår och det är verkligen skönt och mysigt att ha de rent och fint hemma. Trevlig helg på dig!

2009-01-23 @ 17:02:13
URL: http://www.metrobloggen.se/sandylicious
Postat av: Kajsa

Fortfarande inget godis? :D Fan vad bra du är!! Jag har klarat 6 dagar utan godis och slisk men ikväll blir det Hilton-middag och jag har inte tänkt skippa den desserten. Dessutom blir det nog en del alkohol. Men man kan ju inte utesluta allt roligt och bli en tråkig person :)



Men grymt duktig du är!! När jag kommer hem ska vi gå på vinterpromenader, är SÅÅÅ less sommaren, har snart haft sommar i ett år typ, fyfan!

2009-01-23 @ 23:41:41
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Stina Andersson

Men gud vad duktig du är och håller dig från söstsaker. Jag lyckas hålla mig på veckorna, men i alla fall en dag på helgen äter jag godis, dock mindre än förrut.

2009-01-24 @ 10:43:49
URL: http://fionas-krypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback