Vad är det för fel på mig?

Ja, vad är det för fel med mig idag egentligen? Eller hela veckan har jag bara varit felfelfelfelfel!!
Varför undrar ni?
Jo, för att jag idag, en fredagkväll, efter att ha varit på en promenad sitter och käkar ananas och dricker kolsyrat vatten! Vad har hänt? Är det verkligen sant? Är det detta jag har gjort hela veckan?
Jäpp.

Jag förstår om alla ni blir lite oroliga över att jag inte sitter och vräker i mig godis och blir ännu fetare.. men bara så ni vet så går det ingen nöd på mig, jag VILL äta ananas och jag VILL gå ut och gå istället för att ligga ihopkurad under ett varmt täcke med lite (massor) godis och mysa.

Vem fan försöker jag lura egentligen?
GE MIG NÅ GOTT!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Nä nu då du varit så duktigt så är det bara att kämpa på! Går juh riktigt bra. Puss puss// Din Thomas

2009-01-19 @ 10:37:38
Postat av: eva

Jästarns så duktig du är !!! Måste hålla med Thomas. Tror dock att jag såg dig norpa en eller annan godis hos mormor. Men vá tusan gör de egentligen. Bättre äta två godisar än 22.... Håll uuuutttt. De går ! Älskar dig / Kram

2009-01-19 @ 19:08:44
Postat av: ida

då kan vi peppa varann :)

2009-01-19 @ 21:08:07
URL: http://idoomin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback