Ledig/arbetslös

Åh Posten, varför ringer ni mig inte? Börjar ju bli lite smått nervös, har ju inte jobbat på tre dagar!

Har varit rätt skön dag idag. Jag och Mira tog en långpromenad till stan där Thomas väntade på oss. Vi gick in på Barnens hus (Mira stannade i bilen såklart :P) och letade nån present åt lille Ville som fyller år nästa vecka. Hm.. kom just på att vi skulle ha köpt nå åt Mira som fyller år på onsdag eller torsdag... är inte riktigt säker. Lite skämmigt att jag inte vet, men hey, jag har ju faktiskt inte fött henne själv!

Sen var vi till Thomas föräldrar där hans två systrar med familj var. Äääälskar barnen!

Näpp, nu blir det sängen... hoppas ju på jobb imorrn!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt med långpromenad, det skulle jag och Nova verkligen behöva!



2009-01-27 @ 10:34:40
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo visst!

2009-01-28 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback