Sovtajm snart

Åh, det känns som att klockan är typ kring 22! Är trött som fan och vill bara gå och lägga mig.. men man kan ju inte gå och lägga sig klockan 18, kan man det?

Riktigt trevlig kväll igår trots att det inte var lika mcyket folk som man trodde det skulle vara, men det var ändå roligt! Dock blir det nog några vita helger efter några riktigt jobbiga helger. Fast man ska aldrig säga aldrig :P

Idag har vi bara tagit det superduper lungt. Har haft värsta suget efter glass hela dagen och tillslut kunde jag inte hålla mig länge utan var tvungen att fara och köpa. Fy tusan vad gott det var med lite choklad/apelsin glass! :D


Ibland blir man bara leeeeesss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh gott med glass! Jobbar du till veckan? Du borde i alla fall komma in och kolla på alla nyheter vi fått in, såg du dom där baggy jeansen jag lagt upp tidigare på bloggen, tänkte direkt på dig när jag såg dom!

KRAM

2009-01-25 @ 20:59:40
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback