Historia

Idag, mina vänner, är en historisk dag.
Jag har cyklat postcykel för första gången! Efter fyra år på posten fick jag äntligen chansen och jag älskade det! Dock tror jag att det underbara vädret hade lite med det att göra. Kan inte tänka mig att det är så roligt att cykla när det är typ 30 grader kallt eller snöstorm.
När man cyklar ut post så tar man ordet svettas till en helt ny nivå dock. Kan säga att det är grymt tur att jag har en speciell "ute-tröja" (svett-tröja).

Imorgon är det midsommar. Hoppas hoppas hoppas på bra väder! Men det lär det väl vara.. så tur har man väl aldrig.

Nu ska jag och älsklingen hitta på nå. Vet inte vad dock.
Hejs!


Postiscykel <3

Kommentarer
Postat av: ida

ahahhhaa jag såg it ens att jag hade skrivit det! :P du skulle ha gått ut och gått med oss ikväll madde, fint väder ju :)

2009-06-25 @ 00:41:44
URL: http://idoomin.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh jag hatar att jag jobbar så mycket nu och du också för den delen! när ska vi hitta på nå??

2009-07-08 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback