Jag har glada nyheter!

Åh, just nu är jag så himla glad!

Jag har jobb resten av månaden!
Fatta nice det är! Heltid, i en månad! Det ger massor med pengar! :) Dock jäkligt konstigt att man ena månaden bara får jobba 5 (!!!) dar och nästa 19 dar.
Fast faaan vad jobbigt det kommer att vara att stiga upp före fan varje dag i en månad, men det spelar faktiskt ingen roll, för jag är ändå överlycklig!
Sen har jag fått veta hur jag ska jobba i sommar också. Tror det var typ 8 veckor eller nå sånt. Altså typ HELA sommarn. När ska jag hinna bli brun?
Men ändå! Fatta rik jag kommer va!? ;)

Nä, nu ska här lagas en festmåltid för att fira! Synd bara att jag inte är rik nu så att man kunde laga nå annat än köttbullar och makaroner :P




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh grattis! Kram på dig:)

2009-05-05 @ 19:13:27
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Great :D Vi fick ju lön i måndags, fyfan vad skönt med lite pengar alltså! Har ju varit fattig så himla länge, förstår hur du känner :)

2009-05-06 @ 11:06:23
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback