Duktig

Så var skolan över för den här månaden. Endast två dagar behövde vi fara till Luleå den här gången. Slappt! Kändes dock inte givande någon av dagarna, tyckte inte det var något vettigt dom gick igenom. Men man uppskattar det nog ändå senare när det är dags att börja plugga till tentan och så..
Har ringt min praktikplats idag och fått veta lite grejjer. Vecka 47, måndag klockan 9 ska jag infinna mig på Björklunda förskola avdelning Gläntan. Det blir spännande :)
Och idag blir det att pallra sig till vårdcentralen och vaccinera sig mot den nya influensan. Äntligen tar jag tag i det! Skulle vilja hinna till stan en snabbis också, men det får vi se om jag orkar :P

Åååh, vad jag längtar tills vi flyttar! Inreda och köpa nya grejjer. Jippiiiieeee!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska också ta vaccinet idag, bara dom har lediga platser. ;) Och jag längtar också tills vi får flytta, av precis samma anledning! Så kul med nya saker och få bestämma själv, här har ju Fredde fått massa saker innan vi blev tillsammans så det är ju nästan hans mamma som inrett... ;)

2009-11-05 @ 14:30:14
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du kommer säkert att trivas på Gläntan, har jobbat där en del och det är bra där :)

2009-11-05 @ 17:22:49
URL: http://psafia.blogg.se/
Postat av: K a j s a j i . c o m

Jag tror jag har typ svininfluensa och matförgiftning på samma gång. Är det för att du är gravid du tar den eller? Hur går det föresten? Har ni varit på ultraljud än? Du måste uppdatera mej mer!! ;) Hur mår du?

2009-11-06 @ 10:31:58
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback