Min penna!!

Okej.. det har faktiskt gott hyffsat bra för mig att plugga de senaste dagarna så därför var jag inte helt otaggad för att sätta mig ner och skriva lite sammanfattningar idag också. Men vad händer? Min penna slutar funka!! Förstår ni min panik?? Jag har ju typ hundra andra pennor, men det är just DEN pennan jag vill ha. Det är DEN pennan som har gjort att jag orkat med att ens skriva några fjuttiga ord.
TYPISKT!
Jag har iaf hunnit vara och sökt en likadan penna på både dollarstore och den där kontorsmaterialsaffären som ligger där bredvid (varför har dom en så stor affär fast dom inte verkar ha några kunder där??) men den fanns inte någonstans!  Nu finns det ju egentligen bara en sak att göra, och det är att lägga sig i sängen och sörja.
I miss my pen...

Kommentarer
Postat av: K a j s a j i . c o m

Haha, stackars :)

2009-10-16 @ 14:38:14
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Sandra

Tack:)

2009-10-17 @ 12:18:04
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback