Det här med att plugga...

Jaaani.. nu har jag faktiskt gjort klart ett arbete som vi ska redovisa imorgon. Duktig jag. Dock är jag ju sån där som tänker typ: "Tänk om det inte är såhär man ska göra... tänk om alla andra har gjort mycket bättre än mig..." Men nä, nu ska jag fasiken vara nöjd med detta.
Har gjort klart del A av en annan uppgift vi har också. Vågar då inte ens kolla på hur dom andra har gjort den uppgiften, för jag orkar verkligen inte sätta mig och ändra ifall jag inte är lika duktig som alla andra. Jag har faktiskt gjort så gott jag kan!

Idag har jag hängt med ida mesta delen av dagen. Bjöds på både lunch och middag. Sen vart det en prommis till Thomas föräldrar där det blev lite lek med Thomas systerdotter. Love it!

Nu blir det snart sova för min del. Är trött som ett as och ska ju trots allt upp ganska tidigt imorgon. Kanske borde man hinna gå igenom redovisningen också. Jobbigt!

Gonatt!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är! Kram kram

2009-09-10 @ 15:28:15
URL: http://miyofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback