Duktiii

Förstår inte varför jag envisas med att vakna tidigt som fan bara för att sen vara trött hela fucking dan. Idag vaknade jag typ 7, och jag lär ju måsta gå och lägga mig och vila om några timmar för jag är typ redan trött! Och det är så satans tråkigt att vara vaken ensam..!

Igår satt jag och min studiegrupp och pluggade på biblioteket typ 6 timmar! Himla duktiga vi var. Vi gjorde en film och jag var "tvungen" att vara berättarröst! hahahaha. "Föräldrar och BAARN!"

Nu ska jag nog gå och väcka min kära sambo plus hund så man kanske kan börja dagen nån gång. Vi ska nog fara och titta på en ny bil idag. Spännande!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Och vad kul att kolla bil:)När ska vi hitta på nåt då? kram kram

2009-09-11 @ 17:18:14
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback