Hm..

Jag är typ säääämst!

Var ju på skolan 8.15 - 18.00 mån, tis och ons och efter det var det alltså distansstudier som gällde. Vem tror att jag har pluggat nå? Ingen?
And that´s right. Jag är typ SÄMST på att säga till mig själv att: "nu ska jag plugga i en timme". Jag säger mer typ: "nu ska jag läsa lite i boken vi ska läsa ut till nästa vecka.." och lite är verkligen lite för mig. Dessutom förstår jag inte hälften av allt som skrivs i dessa läroböcker. Jobbigt!

Dessutom har jag ganska mycket annat att tänka på så tankarna fladdrar lätt iväg när man sitter och läser. Inte duktig jag är.

Hursomhelst är det fest här ikväll. Thomas fyller år på söndag så det är endast därför man orkar festa :P Dock blir det mest troligt nyktert för mig.

Nu blir det lite dusch och sånt.
Hejs svejs

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer nog att gå bra, kanske bara det att du är ovan att plugga? Hoppas du är nöjd med tröjan! Kram kram

2009-09-05 @ 10:34:46
URL: http://miyofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback