Blåbär!

Just nu har jag en plåt med blåbärsmuffins i ugnen.. varför har jag blivit så "fikig" på senaste tiden? Sugen på fika och baka all the time. Det är konstigt eftersom jag i vanliga fall är mer för vanligt godis och chips och sånt. Men nu vill jag ha fika hela tiden. Men, men... magen måste ju få vad magen vill ha eller hur?

Idag har jag jobbat på företagscenter istället för på brevbäringen. Jobbade mellan 13 och 17 så jag fick sovmorgon imorse. Det var riktigt nice. Vaknade dock ändå klockan 8, men det är ändå rätt sent med tanke på att jag somnade före 22 igår. Ikväll blir det att vara vaken "länge" eftersom det är Livet på BB på TV och det är vårat (min och bebisens) favoritprogram. Han brukar jämt vara supersparkig när vi sitter och ser det. Mysigt! Skulle vara ännu mysigare om Thomas också var hemma...
Åh, I know att jag tjatar mycket om Thomas, men jag saknar han så satans mycket bara. Och som sagt så har jag ju varit lite smådeppig de senaste dagarna så saknaden blir ju inte mindre precis. Men nu är det bara en och en halv vecka till han kommer hem! :) Längtar!

Nu ska jag ta ut muffinsarna (?) ur ugnen och klämma tre-fyra stycken tillsammans med kall mjölk! :D


Kommentarer
Postat av: Stina Andersson

Lät inte dumt med gófika! Livet på BB är mitt favoritprogram också! Kram/Stina

2010-08-18 @ 21:05:25
Postat av: Anna

Vi skippade träffen idag och ska inte dit de andra gångerna heller, fick höra att det inte var så givande av en som varit där idag. Hehe förstår dig vem vill gå och lyssna om Parrealtioner utan sin partner :P

Jag är sugen på att åka till Lule och köpa en skötväska + bädden till skötbordet. Är lite(väldigt) anti barnenshus och servicen man får där...

Ska länka din blogg då så jag läser den även när jag inte sitter vid min dator :))

Kraam

2010-08-18 @ 22:08:44
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ska nog också baka lite blåbärsmuffins till nästa onsdag ;)

2010-08-19 @ 09:26:02
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback