En halvtimme...

Nu är det bara ca en halvtimme till han kommer hem :) Är hemma på annelund nu och har städat så gott som hela lägenheten. Orkade inte bära upp dammsugaren så jag har inte dammsugit där uppe, men typ allt annat har jag gjort. Jag är så stolt över mig själv med tanke på att jag sovit dåligt inatt pga laktosintag igår.. :P Och varje gång jag vill vända på mig under natten (typ 100 gånger) så måste jag använda all min kraft och liksom dra mig åt det håll jag vill och försöka få med benen. Har så satans ont i ljumskarna..

Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt och mysa. Och jag har bestämt att vi ska äta nå gott nu när älsklingen är hemma, för att fira lite :) Dessutom går vi ju in i tredje trimestern idag. Så nu är jag tydligen "höggravid".. känns lite tidigt att kalla sig det, men jag läste det i någon tidning och blev överlyckligt :P Då kan man skylla på det när man inte orkar röra sig så mycket. Märkte dessutom just att jag fortfarande kan dölja magen ganska bra eftersom lillens egenutnämnda "gudmormor" tydligen sagt att jag inte hade nån mage? Måste ha varit pga att jag hade Thomas stortröja på mig.

25 minuter kvar! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj redan höggravid, då är jag oxå det ju, och jag som precis börjat tycka att jag ser gravid ut :P haha. Glad för eran skull att ni får lite tid tillsammans nu :))

2010-08-21 @ 21:53:29
URL: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback